God morgon=)

2010-08-07 - 08:50:07
Trodde aldrig att jag skulle få sova så länga idag... jag vaknade kl 7 och var chockad över att båda sov:P . Men kl 7 minuter över 8 vaknade Isabelle. Vilicia sov i vår säng, . hon har inte vaknat å skrikit någon gång förutom när hon inte hittat tutten. men då har hon somnat om direkt. så jag känner mig utvilad.

Idag ska vi till bb. Väga lillan å så =)det går nog super bra. 
Nu kurrar min mage så ska äta frukost nu =) gott..


Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Skönt att barnen sovit gott inatt! Hoppas att det håller i sig :)

Kram

2010-08-07 - 10:14:26
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Hon har väl ätit under natten? :P Annars har du det lite för bra låter det som ;)



Hur går det med Isabelle i samma rum som er nu då? Hon vaknar inte när lillan vaknar? :)

2010-08-07 - 16:32:41
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0