Kväll

2010-08-08 - 20:25:18
Nu har en förlossningsberättelse kommit upp.. började med isabelle. svårt att skriva en ny så långt efter men jag hoppas den duger;) . ska börja med nästa sen;).
Just nu sitter jag å väntar på älskling ska komma hem med lite filmer :) . då blir det myskväll.. underbart.
Isabelle har sovit alldeles förlite idag så hon har varit gnällig.. Var förbi barnens farmor å farfar med där var hon hur pigg som helst å busade så hon blev alldeles svettig;)
Sen kommer Anna å hennes pojkvän förbi. hälsade på lite innan de skulle hem till skåne.

var så skönt å gå ute en sväng idag .. konstigt att det kan vara så varmt i luften trots att vädret är kasst :P .
Idag har jag varit dålig med kameran.. så blir inga bilder idag tyvärr..

Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Gick inte att kommentera din förlossningsberättelse så jag gör det här istället :)



Roligt att läsa om andras förlossningar. Och jag håller med om att det är det efteråt som är jobbigt...man tycker att när man fått ett barn så ska alla bara låta en vara ;)



Väntar med spänning på nästa förlossningsberättelse nu :)



kram

2010-08-08 - 21:34:46
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0