Lördag

2010-08-14 - 17:25:35
Nu 'är vi hemma igen. Vi har spenderat några dagar hos syster.
har varit super trevligt :)
Jag blev lite firad i torsdags å så :) fast syster å de kommer imon med , men inte pappa. 
annars tog vi det bara lugnt.. skönt å inte göra ngt :P

Nu har jag precis varit å handlat med mamma.. så nu har vi typ allt till imon =)
då ska vi fira mig.. äta lite mat å tårta å så :) 
Maräng tårta ska vi ha, så den ska jag fixa ikväll den är godare om dens stått ett tag ju =) . 
 

Lägger upp lite bilder sen.. (om jag orkar)

vägde mig på systers våg föresten.. enligt den hade jag gått ner allt å lite till.
ska väga mig på måndag på bm våg för då ska vi ändå till bvc;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0