Tisdag morgon

2010-08-10 - 09:25:17
Idag vaknade bella vid 7.. men vi låg å pratade lite i sänegn innan vi gick upp =) . sen har vi bara tagit det lugnt ätit frukost å nu kollar hon lite på pippi.. Underbart väder idag ju så det blir ut å leka=)
Jag har fortfarande huvudvärk dock bara när jag reser mig eller står upp osv.
Men det går väl över snart hoppas jag=).

Kollade bara  på en film igår vilket var tur eftersom bella ville upp tidigt idag:Pikväll hoppas jag vi kan se wallander -vittnet=) .
sen ska jag lägga mig tidigt ..
 ska försöka få tid till att lägga upp bilder på trollungarna sen med =)

Nu ska jag snart tsa en dusch=)
Postat av: Moa

Men sandra det är väl ändå tisdag idag? ;) hihi

2010-08-10 - 10:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0