Onsdag

2010-08-11 - 13:24:58
Nu är det lugnt här hemma igen. :) idag fick jag å vilicia sovmorgon:) till kl halv 10 tror jag dte var... var super skönt.
har dock ont i huvudet fortfarande,hoppas det släpper snart..
Just nu ligger trollis å sover. vilicia ligger på en filt å kollar runt lite =) .
jag är så otroligt lycklig över att ha fått två så fina och underbara barn=) 

Idag ska jag ut å gå en promenad. sen ska vi ut å leka när bella vaknar :) .

Idag är vilicia en vecka .. Tänk att tiden går så fort.. Undra om BVC ringer snart. de skulle höra av sig denna veckan. annars skulle vi ringa dem. Nyfiken på hur mkt hon gått upp ju =).

ska ta en magbild sen å lägga upp. dock har det inte hänt så mkt mer med magen:P . ska se om jag kan väga mig någon dag med. spännande å se om jag gått ner allt :)
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Du gick ju knappt upp nåt :P Så borde ju trilla av ganska fort :)

2010-08-11 - 16:09:39
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0