Tisdag kväll

2010-08-24 - 22:51:27
nu börjar klockan ticka iväg...var tog tiden vägen?
kvällen har iaf spenderats med två mysiga barn.. :)båda har fått varit bad så nu är de rena å fina och redo för en ny dag imon ;) .
Jag hade tänkt baka men hade givetvis inte allt hemma (som vanligt när jag ska göra ngt ) .
så de får bli imon ist helt enkelt..

Dagen börjar med att lämna bella på dagis.. därefter blir det en morgon promenad.. då är frågan om jag ska ta den långa rundan då eller lite senare ? . Får nog se hur pigg jag är imon ;) haha .
Men hade ju varit skönt å gå så man är hemma vid tio tiden så man kan slappa/göra lite nytta efter de.. då lär ju tea vara lagom trött med;).

ska hinna gå till maxi imo med men dåvill jag inte ha med tea så det blir kanske den promenaden sen ist ? ..handla blöjor till dagis å så för de var tydligen slut nu...har inte orkat ta mig till affären idaf så imon fårj ag ta med några vi har hemma så hon klarar sig över dagen iaf.. :)
Måste även beställa lite bilder . så jag kan ta med dem till dagis,, de ska göra en lite bok där.. Har ju inte framkallat några bilder på vilicia än..



nehe nu blir det sängen snart =) god natt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0