Tisdag

2010-08-24 - 12:14:35

Nu är det tisdag igen.. Bella är på dagis  så det händer inte så mkt här hemma.. lämningen på dagiset gick bra.. inga tårar.hon blir nog super glad när jag kommerå hämtar henne iaf=).
Hoppas hon har haft en bra dag på dagis, var ju länge sen hon var där nu..

Jag har precis övningskört.. å detg går så jävla bra.. så otroligt stolt över mig själv :)
Vilicia var med pappsen under den tiden.. nu jobbar han.. jå jag var barnfri en stund å ägnade de åt mitt blivande körkort ;) för jag ska fan klara det.. ska boka tid för en körlektion snart.. måste ju bara se när de passar älsk å L.=)

Nu ska jag å vilica snart ut på en promenad=) .Tea ska med också.. hon kom hit idag=) jag ska bara dricka upp min cola å så innan vi kan gå =) 

Ha en bra tisdag=)  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0