tur i oturen;)

2010-08-07 - 17:43:07
Jag hade tur i oturen(är skit trött) att få tvättid idag;) men kände att det var lika bra att få skiten gjort ;) kommer ju vara lika tråkigt att tvätta imon;) blir alltid dödstrött när jag ska tvätta..
sista maskinerna är på g nu iaf sen ska kläderna bara torka.. hoppas det går något bra på tv ikväll som man kan kolla på :)

Idag har det varit sjukt tråkigt väder.. hade tänkt vara ute lite men har inte blivit mkt av de.. Hoppas på bättre väder imon så vi kan ta en promenad=)
jakob å bella ska kanske hitta på ngt själva imon med. så då kan jag å vilicia passa på att vila samtidigt som bella får pappsen helt för sig själv=).


som det känns nu så kommer jag inte orka skriva några förlossningsberättelse idag utan de får bli någon annan dag.. men kanske blir piggare ikväll..


Nehe nu ska jag ta det lite lugnt innan jag ska hänga upp tvätten :)
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Skönt att det funkar så bra och att Isabelle inte vaknar :) Men ni lägger inte lillan i samma rum på kvällen då när Isabelle ska sova eller? Utan hon ligger ute hos er i vardagsrummet tills ni lägger er eller? :)

2010-08-07 - 21:02:13
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/
Postat av: Pyttianna

Åhhh.. STORT GRATTIS! Har inte hunnit kika in på ett par dagar så förlåt att jag är så sen med gratulationen. Kul att allt gått bra, ser fram emot att läsa mera när det blir! ;)



Än en gång Grattis och många kramar till er <3

2010-08-07 - 21:28:06
URL: http://www.pyttianna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0