underbar frukost

2010-08-31 - 10:03:14
God morgon=)
blev inte så lång sovmorgon idag... Vilicia var så täppt i näsan. men jag var pigg när jag vaknade iaf =) det varj u huvudsaken ..(:
Idag har vi inga direkta planer.. otroligt lugnt här hemma å tomt  när isabelle är på dagis,.. så¨vi ska nog ta en långpromenad efter frukosten å så =)frukosten idag består av kantarellmackor=) .. så jävla gott med stuvade kantareller .. min underbara mamma som plockar så jag fiock lite.. men ska försöka plocka själv till helgen..så mysigt å bara gå runt i skogen =)

Imon är det stan som gäller när bella är på dagis å torsdag så kommer moa =) så lite planer har jag denna veckan iaf.. skönt =) ,

Nehe nu ska jag njuta av mina mackor =) ...
Postat av: Jessica

Ja jag hoppas verkligen det :) Vi får hålla tummarna :D

2010-08-31 - 12:30:45
URL: http://crazybarbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0