God morgon

2010-12-07 - 09:51:36
Idag har vi sovit dåligt här hemma.. bella kom in till vårt rum på natten och vilicia har vaknar två gåner (vid 3 och vid 6 ) .
Kanske inte så dåligt men är ju van vid att sova lite mer ;) .. sen la jag ju mig sent igår med så klart. haha .
Vi gick upp vid 8 idag iaf. åt frukost å så, nu kollar bella på pippi... Ser framemot att få tvkanalerna.. Ganska segt att bara kolla på filmer ;) .
Idag gör det inte så mkt iaf. för ikväll ska jag plugga.. och innan dess ska jag in till kalmr.. ska hämta hem tea:D och handla lite när vi ändå är där inne.. så blir en mysdag med moa :D

Nehe nu ska jag busa med barnen .. :P .

Postat av: Carro

Vi hade fått hemskickat "receptet" :) Det låg i brevlådan idag. Imorgon åker vi till apoteket och köper. Hoppas lillskruttan går med på att äta, eftersom vi ska ha barnvakt på lördag när vi ska ut & äta!

2010-12-07 - 16:51:18
URL: http://carrox.blogg.se/
Postat av: Emma

Sötnosar :)

2010-12-08 - 20:49:42
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0