Måndag

2010-12-27 - 16:54:07
Nu har jag inte skrivit på ett par dagar... Har varit alldeles för mkt. Julen var iaf bra, Barnen var glada och nöjda. Vi hade varit snälla så tomten kom också ;)  vi sov kvar över natten .. Vädret här var ju inte de bästa.
Men men . nog om det, har haft fulltu pp med skolan osv med. Äntligen klar med religionen. Måste dock säga att det inte gick så bra som jag hade hoppats. inte fåttm itt betyg än, men tycker att läraren verkar ha VÄLDIGT höga krav . men får väl se. Fick alla rätt på delprovet å så iaf.. slutprovet är skrivet men inte fått svar på det än.
Spännande.

Är väldigt lugnt här hemma iaf. Bellis är med pappsen så mamma skulle få göra provet i lugn å ro. tack :)  .
Ikväll blir det tacos till middag. evigheter sen dess.

Nehe . lite bilder från juafton kommer sen . Men ska se om jag kan kolla igenom veckans uppgifter i naturkunskapen .. Nu jävla ska de pluggas natur (jag hatar naturkunskap) haha ..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0