Seg

2010-12-08 - 19:39:08
Fattar inte vart dagarna tar vägen.. tiden går så jävla fort. Jag hinner inte med.
Idag känns det som om jag inte gjort ngn nytta alls, inte hunnit med allt jag skulle osv, men de är redan kväll? :O

Var iaf ute å gick i 3 timmar.. Barnen var trötta när vi kom hem.. då fick de bli en snabb lunch innan de var sängen för bella som var super trött :)
jag satte mig å kollade på religonen.Mer plugg blir det imon:) .
Ikväll tänket jag ta tag i städningen .. vi får ju besök på söndag... så får plocka iordning här hemma nu då :) .
Finns inte så mkt jag kan göra , vill ha nya gardiner till vardagsrummet osv. men de hinner jag inte tills på söndag .. men men :) man får ta de för vad de är helt enkelt :D
Kommer bli toppen iaf:)

Nehe nu ska jag ta tag i de som ska göra... sedan lägga lilltroll <3
Postat av: Carro

Nej, den heter Althera eller något sånt? Den är baserad på ko-mjölk men det har brutits ner såpass mycket att det inte ska gå att reagera på det. Vi får se :)

2010-12-09 - 09:37:30
URL: http://carrox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0