Tuff vecka.

2010-12-19 - 22:57:51
Nu är denna veckan slut. Har varit en bra vecka. Hunnit med allt som ska hinnas osv.
Moa har sovit här i helgen å vi har haft lite tjejmys(+melvin) . Toppen helg helt enkelt. Idag har även syster med familj och anna och olivia varit och hälsat på. Toppen.

Nästa vecka blir det värre.Alldeles för mkt. Och de är jul å allt. Här har man inget jullov snarare dubbelt upp. Två kurser samtidigt. Båda på heltid. Blev lite knas men det ska väl gå det med.
Slutprov på julafton som jag ska flytta så jag får det en annan dag, när får jag nog veta imon. Ska bli skönt å ha religionen klar. trött på det nu.Fast sista veckan är det som verkar intressant.Men för varje kurs som är avklarad så är det ju ett plus :)
På tisdag ska jag även hinna med en runda in till stan. ett möte och sedan shopping. Kanske kan kan förlänga timmarna  på dagarna denna veckan? .

Nehe .. Nu måste jag ta tag i pluggandet innan jag ska krypa ner i min sköna säng..
Hoppas ni haft en bra helg.

Kommer in lite nya bilder på barnen så fort tiden ges.. Kanske dröjer tills nästa vecka..
Postat av: amanda

Nä de kommer ja inte göra :) .. mm skit drygt, nä de tror ja inte

2010-12-20 - 11:46:51
URL: http://amandawibergsliv.blogg.se/
Postat av: amanda

mm kanske de.. Både och. fast vill helst börja jobba ... Tjäna egna pengar..

2010-12-20 - 12:51:03
URL: http://amandawibergsliv.blogg.se/
Postat av: amanda

ja, nae de är inte mkt i föräldrapeningen! Ja, jag har P-ring. så ja tror inte ja är gravid...



Jo, ja vill plugga, men vill helst jobb. Plugga får du inga pengar av att göra ..

2010-12-20 - 13:00:12
URL: http://amandawibergsliv.blogg.se/
Postat av: amanda

Ja de gör det! Joklart, men ja ska inte vara mamma ledig så mkt längre .. sen tror ja de blir jobbigt att jobba Och plugga, samtidigt som ja ska ta hand om Neo och hinna träna och göra saker som ja vill .. Tänk om man jobbar 8-17 varje dag sen varanan helg. Finns inte mkt tid till att plugga då .. Jag skulle inte orka de iaf

2010-12-20 - 13:08:22
URL: http://amandawibergsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0