Bm besök

2010-07-29 - 15:21:10
Nu har jag varit hos barnmorskan.. det gick bra =)
innan jag gick dit så lossnade nog lite av slemproppen. den var inte blodig eller ngt men har kommit mer nu allt eftersom.. :) med bella så märkte jag den aldrig:P
gick bort till barnmorskan å magen är alldeles spänd..
Tog blodvärdet å de idag å det såg bra ut:)
magen hade växt hela 2 cm :O men nog bebis som ligger å trycker ut sig så spänd som magen var då ;) haha .. men tur att den växer =)
Bm kände på magen å bebis var helt fixerad hon gissade även på en liten bebis runt 2800 g.. ska bli kul å se vad hon väger :)


nu är trollis å älsk på ikea.. jag kunde inte följa med för min mage är inte helt ok.. men de kommer nog snart.. så jag ska passa på att vila lite =)


uppdaterar journalen nu med..
Postat av: mamma till adam och bäbisen i magen

spännande då börjar de hända grejer nu då =)



datumet säger ju egentligen inte så mycket mer en att bäbisen kommer någon gång där omkring =) man vet ju inte när den kommer för att man har ett visst datum. de enda man vet är att den kommer senast 2 veckor efter de datumet =P

2010-07-29 - 16:44:38
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0