dåligt jag vet :P

2010-07-28 - 20:11:22
Blir dåligt med uppdateringar nu jag vet.. men har ingen lust. det händerj u ändå inget..
Idag vaknade jag på helt fel sida.. dagen började skit å allt gick åt skogen. som tur va löste de sig :) .
dagen vände  å vi åkte  å hälsade  på bellas farmor å farfar å lite andra släktningar. blev fika å lite så..
Kom precis hem så nu ska jag fixa lite å plockal ite här hemma.

Älskling är å hyr en film och ska köpa med sig ngt å äta till oss:) muuums.. 

Uppdaterar mer sen..

Jag kommer givetvis uppdatera bloggen så fort det händer ngt bara så ni vet.. även om det inte blir så mkt uppdateringar på dagtid så kommer det komma mobilbloggar om det nu skulle sätta igång någon gång.. känns inte så just nu...  
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två - BF 6 sep

Vad stressad du är :P Du har ju 4 dagar kvar till bf, knappast så du gått över en massa ju :) Ta det lugnt, bebis kommer komma och antagligen väääldigt snart :D

2010-07-28 - 21:02:09
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0