Fredag kväll:)

2010-07-23 - 23:45:16

Nu är det sängen som gäller när som.. mamma å henke har varit här ikväll:) vi har spelar kort å ätit lite mackor å så . mkt trevligt.. ännu bättre blev de  ju när jag vann;) haha .
Bebis hållerjust nu på att dansa i magen.. jag känner av i ryggen att jag gått en del idag men inget annat..
hon stannar nog ett bra tag till ;)  så imon kommer jag lägga upp lisan med gissningar å även strycka de två första som gissade på idag ...
För  på 15 minuter blir det då ingen bebis;).


Nehe nu är det sängen som gäller så jag orkar med morgon dagen.. då är det sovrummet som ska städas å tvätten som ska tvättas ;) låter väl som en rolig dag. haha . nej men otroligt skönt när de är gjort :)

God natt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0