God morgon

2010-07-25 - 10:09:15

Bella sov till strax efter nio idag med..skönt:)
jag låg kvar i sängen lite längre då de blev så sent igår. jag å älsk satte på en film. step up 1. den är så bra:)
Känner mig inte helt utvilad idag dock. men kanske inte hunnit vakna än eller så har jag sovit för mkt --

Har fortfarande liteo nt i ryggen å sammandragningar men inte mer än så.. så de dröjer nog innan bebis vill komma. idag är det ju en vecka kvar till bf så hon har ju en vecka på sig om hon inte tänkt stanna ännu längre;) haha. bara till å vänta å se helt enkelt.. :P 
 

7 dagar kvar <3

Postat av: Emma, 21 år & Gravid <3

Åh så det är på G för dig?

Du kommer säkert få före mig,

kan jag nästan slå vad om :P

Mina känningar är som bortblåsta idag :(

Usch va tråkigt det är att bara vänta..



Kramar

2010-07-25 - 11:32:01
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Johanna mamma till liam

ja :) . men han verkar ända osäker :(:(

2010-07-25 - 11:56:30
URL: http://absolutjohannaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0