Gott

2010-07-28 - 21:28:58
Nu har vi ätit .. :) gott var de..
lär ju ha gått upp lite till imon iaf ;) haha . då är det ju bm som gäller.
Hyrde aldrig någon film utan tänkte börja kolla på den som börjar kl 22:00 på någon kanal.. en thriller.. få se om den är bra:)

Imon ska vi troligen till ikea med , skulle ju åkt dit i tisdags men var ju hos syster då=)
ja de är väl de planer vi har. kommer inte ihåg när jag hade tagit tvättid men ska kolla de sen eller imon bitti:) .

Nehe nu ska jag slappa i soffan:)

Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två - BF 6 sep

Nej det förstår jag :) Klart man längtar. Men snart har du bebis här, passa på att vila och njuta av de få dagar du har kvar som enbart mamma till Isabelle :) Snart blir det liv i luckan :) Vad är det som är emot dig? Säg till om du vill prata, du vet ju vart jag finns :)

2010-07-28 - 21:40:38
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/
Postat av: Emma, 21 år & Gravid <3

Hej Hej vännen!

Ingen bebis för nån utav oss ser jag ;)

Har du mycket känningar nu? :)



Kramar

2010-07-28 - 21:53:26
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0