Hemma igen

2010-07-27 - 17:17:51
Igår bestämde vi oss för att åka till tingsryds marknad.. det var väldigt trevligt. skönt å komma iväg å göra lite annat med.. köpte inget speciellt men så mysigt å bara gå å titta runt:).
Efter det så åkte vi hem till syster där vi stannade tills idag:) grillade lite å så igår sen gick vi en långpromenad.. efter den var jag helt slut kan jag lova;) .
idag har det varit toppen väder där så vi har legat vi vattnet å barnen har badat..

Bella fick en tröja av moster igår med.. som det står "jag älskar mamma och pappa men MOSTER är bäst" på ;)haha .
Hon fick även rida på en häst.gissa vem som var nöjdast av alla å absolut inte ville gå av;)?
men har varit toppen iaf..
nu väntar vi bara på lillfisen ska komma ut:P känns dock som om det kommer dröja ett bra tag till;) .

Nehe nu ska jag packa upp lite grejer i väntan på potatisen ska koka klart så vi kan äta... hungrig som tusan.. blev lite senare middag idag ..
Postat av: Veronica - Snart mamma ♥

Nej ingen bebis ännu :( hoppas att han kmr inom de närmsta dagarna iaf :)



Är allt bra med er? Kramis

2010-07-27 - 18:29:09
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Veronica - Snart mamma ♥

Ja jag hoppas verkligen det.. Vill ha honom hos mig nu "/ Och jag blir galen på denna väntan, känns som att det är en evighet kvar tills jag får hålla honom för första gången... vill bara att det ska sättas igång nu..



Va mysigt ^^, .. Det är samma här, han trycker så hårt nedåt ibland att det verkligen strålar ut i benen, och faaan va ont det gör...



Kramar

2010-07-27 - 18:37:41
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Veronica - Snart mamma ♥

Jaa, och man blir ju inte liite frustrerad när man ser att dem som är beräknade EFTER en redan har fått.. Vill ju också ha min lilla älskling hos mig nu ju "/



Men va mysigt :) Det bästa som finns är ju när dem bökar runt där inne ^^,

2010-07-27 - 18:47:08
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Olavolea

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-09-15 - 10:44:55
URL: http://olavolea.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0