hmm?

2010-07-24 - 18:00:36
nu harj ag hunnit vila en stundi sängen tagit en panodil och en varmdusch.. ryggvärken är ock kvar..
men inget mer än så eller jo sammandragningar.. hmm
vågar iaf inte tro att ngt är på g förens de verkligen känns.. nu har jag ju bara ont i ryggen lixom.. sammandragningarna känns ju inte mer än att magen blir alldeles hård..
Postat av: Veronica - Gravid, BF 27 Juli ♥

Ja det är verkligen tråkigt.. Dem jag verkligen trodde skulle finnas här för mig har vänt mig ryggen då jag behövt dem som mest. Och nu vet jag verkligen vilka som är mina riktiga vänner.. Och det är jag glad över. de andra tänker jag inte lägga mer energi på..



Hihih, ja visst är det spännande. men det verkar inte komma någon bebis än på ett tag :/ inte som det känns just nu iallafall, men jag hoppas hela tiden, varje dag att det ska sätta igång.. :) Håller tummarna för att han kommer inom de närmsta dagarna :)



Spännande för dig med nu också ju ^^, du verkar ju känna av lite? :) Så kuul..



Kramar till dig fina du

2010-07-24 - 18:50:47
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0