Lider inte :)

2010-07-23 - 17:17:03

Imorse fick vi sovmorgon ända till kl 9.. otroligt skönt.
därefter blev de frukost senåkte jag in till stan.. gick där en stund med ida å idas mamma. trevligt :) . efter de blev det en sväng till ikea.. så idag har jag rört mig massor;) haha .
N'r vi kom hem var bellis trött å somnade som en stock.. jag passade på att börja städa.. så nu ¨börjar de bli fint igen;) . sovrummet å lite så kvar men de tar jag nog imon..annars kommer jag få så ont i ryggen ..
Imon ska jag även tvätta så en perfekt dag att fortsätta städningen..

Känns som om de är flera veckor kvar tills bebis tänker komma.. hon trivs nog i magen;) . hon är väldigt lugn å snällå just idag lider jag inte alls över att vara gravid. för det har regnat å är fortfarande ganska skönt ute :) helt underbart..
Hoppas de håller i sig lite :P .

nehe nu ska jag dricka lite vatten sen fortsätta att plocka lite ;)

Postat av: Malin, Mamma till Zelina

Hej och förlåt för sent svar, men finns tyvärr inte så mkt tid att svara på kommentarer just nu. :) hoppas allt är bra med er och tack för gratulationen. :) kram

2010-07-23 - 17:27:20
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Sådär tjejen :)

Nu är det ordnatt ;)

Hoppas det går lättare att läsa nu? :)



Kramar

2010-07-23 - 19:04:13
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0