Liten uppdatering

2010-07-18 - 16:00:20
Inte alls orkat med att uppdatera bloggen å är fortfarande inte sugen på de..
 Men ett litet inlägg ska ni få ;)
Igår går gjorde vi absolut ingenting. det var så jävla skönt.Igår var även en sån dag då jag var så fruktansvärt less på allt. hade ont i ryggen massa sammandragningar å svettades som en gris trotts regn å åska,,

Idag känns de iaf lite bättre. förutom att varenda energi i kroppen är helt borta. vet inte vart den tagit vägen. Har inte sovit mindre än vad jag brukar så kan inte vara de.. men hoppas på att kunna somna tidigt ikväll så all energi kommer tillbaka imon :) ryggen känner jag inte av idag iaf så det är ju något positivt;)
Jag å mamma var över  på öland en sväng.. åt lunch å träffade syster å lite så :) var trevligt men var alldeles för trött för att vara social.. sen körde vi förbi mamma å drack lite vatten innan vi åkte till havet eftersom jag lovade att följa med mamma när hon skulle doppa sig..

Nu är jag hemma igen. i vår underbara och varma lägenhet;) . fy fan jag är så jävla trött på denna värme..
vill ha regn mkt regn å massa blåst.. kanske lite snö för en dag ;)? jag som brukar älska sommaren, men nu har det blivit för mkt  :P




Idag är det två veckor kvar tills lilltroll är beräknad :) Längtar <3
Postat av: Carolina

skönt med bara två veckor kvar! den hrä värmen är vansinnig, inte alls skön att vara gravid i...

2010-07-18 - 17:14:55
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: ida

Tack :-)

Vi har haft regn, så otroligt skönt!

2010-07-18 - 17:50:47
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0