Måndag morgon

2010-07-26 - 07:35:33
God morgon.. idag ville inte bella ha någon sovmorgon;) men det gör ine så mkt.. jag har sovit dåligt inatt. hade svårt å somna  å visste inte hur jag skulle ligga.Men jag är pigg iaf.. än så länge, tröttheten kommer väl sen.

Har tagit en magbild å så precis iaf. så ska ladda upp den snart, blir det den sista kanske? .
Vågar inte hoppas på de..min gissning om att bebis kommer idag kan jag nog strycka redan iaf ;) haha .
just nu är jag ganska säker på att jag kommer få gå över tiden.. men det hoppas jag givetvis inte på.
idag har vi inga speciella planer.. få se vad vi ska hitta på.. handla lite måste vi iaf.

Imon är det ikea som står på schemat tror jag .. :) där är det alltid kul :P .
bra att han något att se framemot iaf.. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0