Middag

2010-07-16 - 17:47:57
Nu är vi hemma igen... varit mkt motion idag.. först fram och tillbaka till Mvc(inet så långt men jobbigt  i denna värme;) ) sen har vi gått till mamma och tillbaka också;) . var där å åt lite middag å jordgubbar å så :)
Skönt att slippa laga mat själv ibland:)och framförallt när det är så varmt..
Nu är jag genomsvettig efter promenaden typ..
Bella leker för fullt.. Hon ska få ett bad å så innan hon ska sova sen med.. få se om vi orkar gå ut å leka lite innan.. Just nu har jag så ont i höften..

Nehe nu ska jag sätta mig i soffan å vila benen lite . ser framemot en svalkande dusch när busan sover :)


Har uppdaterat journalen med sf-mått å de nu :)
Postat av: nathalie - nybilven mamma

Tack så mycket! :)

Snart är det din tur igen! kramar

2010-07-16 - 22:33:57
URL: http://nathsstep.blogg.se/
Postat av: frida

Vilken liten goding till dotter :)

2010-07-17 - 09:57:54
URL: http://fridalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0