Onsdag

2010-07-28 - 09:43:17
jaha. idag är det onsdag. tiden går fort..
Har inga planer för dagen.. ska nog ut å gå å så sen.Fortfarande sugen på de där nybakta bullarna som jag fortfarande inte bakat.. :P dags snart :P haha

Känner mig konstigt nog väldigt pigg idag trotts att jag inte somnade fören kl var närmare 2..och gick upp runt 7 när bella vaknade.
vaknade  å var super pigg då.. men de gör ju inget :P skönt att vara pigg:P .
Måste förbi apoteket idag så jag kan köpa lite alvedon.

Imon är det dags för besök hos bm igen..innan trodde jag inte jag skulle behöva gå på den men nu är jag helt säker på att jag kommer de :P haha . kommer nog få gå på den tid som är inbokad den 5 augusti med :P
Känns som om tiden går så sakta men samtidigt går den ju super fort.. hänger inte alls med..
Idag är det lixom bara 4 dagar till beräknat.. 17 dagar till den 15 augusti då jag blir igångsatt om inget hänt tror jag.. hoppas ngt händer innan jag råkar ju lixom fylla 20 den 15:e ;) .
Men å andra sidan hade jag inte kunnat få en bättre present än bebis :P . Men hon kommer när hon känner för det .. är så sjukt nyfiken på henne, hur hon ser ut, om det kommer vara n¨ågon likhet mellan henne å bella när hon var bebis. hur stor kommer hon vara, kommer hon vara lugn eller tvärtom? . å det ska bli så spännande..
Undra hur bella kommer reagera. hon älskar andra barn men kommer svartsjukan fram nu kanske.?
Bara vänta å se. det är inte långt kvar tills vi får träffa henne iaf:)

Bella har suttit å borstat mitt hår i morse... så fort de kom i ansiktet kollade hon på mig å skrattade å sa oj :P haha. älskar dig hjärtat <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0