Söndag

2010-07-25 - 20:03:22
inte orkat uppdatera bloggen ngt under dagen.. vi har tagit det ganska lugnt idag. satte på bella sina regnkläder å gick ut å lekte en stund:) .så skönt ute nu när det inte är kvavt längre :P
hade tänkt å åka till leklandet med men trollis var så trött sen när hon vaknade så var de ingen mening, så får planera in de en annan dag ist..

Just nu sitter jag här med en godispåse jämte mig, dock ätit lite för mkt så mår illa.
Har ont i ryggen så ett varmbad har jag hunnit med ikväll med det hjälpte dock inte..
tänkte kolla på tv en stund nu. ta en panodil å hoppas det går över(eller blir värre ;)  )  sen ska jag se om det går ngn bra film på tv eller om vi kan hitta ngn bra här hemma.. :) hoppas,

ikväll blir det nog ännu en strykning i gissningarna för jag tror ju inte det kommer någon bebis ikväll direkt;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0