suck:P

2010-07-30 - 16:40:58
fy nu börjar jag bli deprimerad när jag verkligen inte har något att ha på mig imon.. Inte nog med att det är svårt att hitta ett plagg jag måste ha två! . på dagen ska göra en sak sen på kvällen är det middag..
well well.. ärm an gravid så är man.. nu är det ju för hoppningsvis bara några dagar kvar..
Bebisväntar säkert i magen för att jävlas med mig så jag skulle få detta problem med kläder ;)
så på måndag kanske hon tittar ut då är denna helgen över :P haha


nae nu får jag fortsätta å packa grejer å leta kläder.. Hittat kläder till bella iaf.. det viktigaste.. hon ska bara vara med på dagen men fin ska hon vara ändå=)

Kommer kanske mobilblogga någon gång.. ellr kommer iaf göra det om det händer ngt med bebis:P så vi kommer inte åka till ngn förlossing eller ngt utan att meddela här;) haha.

Ha en bra helt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0