tillbaka

2010-07-24 - 21:50:15
ryggvärken försvann ju innan.. men nu är den tillbaka igen (nästan värre nu)..
Suttit å kollat lite på tv å bara tagit det lugnt.. Undra om man kanske ska lägga sig snart..
Imon har jag sovmorgon idag. Om jag nu kan sova länge. bella kanske sover till 9 imon med å då går jag gärna upp.. en helt perfekt tid :) .
brukarj u inte sova mkt länge än till nio om jag har sovmorgon ändå. men skönt att veta att man får sova hur länge man vill;)

Nehe nu blir det lite till tv tittande innan sängen.. uppdaterar givetvis om de händer ngt men de tror jag dock inte. :P ...

God natt ..
Postat av: Emmy



Spännande detta!

2010-07-25 - 09:00:56
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0