tisdag

2010-07-20 - 20:33:52
God kväll :)
 idag har vi hunnit med lite av varje.. men största delen av dagen gick till att umgås med syster..
Syster med familj från hovmantorp och vi åkte till öland där vår andra syster med familj från sthlm var på semester:) när vi kom dit var även min pappa m tjej där.
Var så otroligtl länge sen jag träffade min andra syster.. vi satt å pratade massa å så ..
Bellis badade i en liten balja som vi hittade där. precis så hon fick plats;) haha .
tog några bilder som jag lägger upp sen..

så dgen har varit kalas.. snuttis ligger å sängen nu å ska sova. blev lite senare än vanligt men hon sovi bilen på vägen hem så hon vari nte direkt trött.. hoppas hon somnar snart..hon ligger å pratar å sjunger för sig själv ;) .

Tea är hemma hos mamma nu. så ska se om jag kan träffa henne någon dag.. idag blev dej u inte. men imon ska jag mysa med min älskade hund:)mamma säger att hon tycker det är skönt att vara hemma nu.. igår fick hon märgben å så så hon har det toppen som vanligt när hon är hos mamma.. Är så otroligt glad över att mamma ställer upp..  på fredag ska jag å tea ta en långpromenad tor jag om inte mamma åkt till stugan med henne då.. på torsdag har vi fullt upp då fyller älsk år.. så då ska vi äta lite å så.. men mamma å dem ska med då med så då får jag mysa med tea med :) .


Nehe nu ska jag fortsätta  kolla på supersize vs superskinny... :P

Bilder kommer sen om jag orkar å kommer ihåg;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0