trött

2010-07-01 - 17:54:46
jag är helt jävla slut.. ryggen gör ont det är alldeles för varmt i lägenheten.. hjälper ju inte ens med korsdrag.. suck.

Ska bädda iordning sängarna snart. bytt lakan å sånt idag. skönt å lägga sig i nybäddad säng :) sen ska jag bada lilltrollis:).
ska dammsuga av hela lägenheten sen när trollis har lagt sig med..:)
har redan packat det mesta så det är klart med.. Stannar kanske lite längre än till söndag. inte bestämmt än :) .

ne har inget vettigt att skriva.. så ska bädda nu =)
Postat av: Pyttianna

Det sämsta med att bo i lägenhet såhär på sommaren när det är varmt är verkligen den värme som blir, vår lägenhet blir verkligen kokhet trots öppna fönster och golvfläkt.



Ja, visst är det mysigt med bm besök, ett par av graviditetens höjdpunkter kan man ju säga ;)

Jag har saknat både att blogga och att läsa alla de bloggar jag följer, har känt mig fullständigt handikappad här borta! :P

Tackar så hjärtligt för komplimangen ;)

2010-07-01 - 18:14:19
URL: http://www.pyttianna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0