Usch vilken jävla natt

2010-07-12 - 07:38:08
Usch vilken natt.. kl halv 4 somnade jag.. var hur jävla pigg som helst.
konstigt nog så är jag fortfarande pigg men lär väl bli dödstrött snart.
ryggvärken gick inte över med panodilen så jag visste ine hur ajg skulle ligga... men tillslut somnade jag iaf:)
undra om bebis fixerat sig nu.. kändes nästan så inatt iaf :P men man vet ju aldrig :P få se på fredag när det är bm besök..

nu känns iaf ryggen precis som vanligt inte det minsta ont:)

ska slänga in lite magbilder nu =)
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Säkert förvärkar du har när du får så ont i ryggen :) Nära nu ju :)

2010-07-12 - 10:22:04
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0