17 juni

2010-06-17 - 07:52:39
(God) morgon..
Jag är helt jävla slut. mår illa, trött huvudvärken börjar  komma..
bella vaknade 10 över 7 så jag har sovit i typ 4 timmar i natt. nu räknar jag ner tills hon ska  på dagsi så jag bara kanf å försöka vila.
Men framtills dess så är det bus som gäller :)hon ska ju inte behöva lida ..

Dagen består alltså av vila vila vila sen när bella kommer hem så är det bus för fulla muggar..
 orkar ine skriva mer nu. ska se om jag fattar hur man lägger in bilder när man bloggar från mobilen :P .
Går ju inte bara att trycka  på den bildgrejen.. inte när jag gör de iaf.
Någon annan som kan? :P föör nu har jag ju bara skrivit helt vanligt från internet på telefonen eller så :P .


ha en bra dag allihopa:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0