19 juni

2010-06-19 - 22:12:03
Börjar bli riktigt trött nu.. men vill ju se bröllopstårtan Daniel och Viktoria ska ha ;) . få se om jag orkar vara vaken:)
hade inte tänkt kolla på bröllopet alls idag men sen fastnade man lite.. nyfiken på allas klänningar osv..:P
nästan så man blir sugen på att gifta sig själv ngn gång i framtiden, jag som alltid sagt att jag inte ska gifta mig ;) .

Imon har vi inga planer.. Hoppas på fint väder så vi kanske kan gå ut å gå :)en lite familjepromenad är alltid mysigt..annars vet jag inte vad som händer som sagt, allt hänger ju på vädret som vanligt ;) .
hoppas sommaren kommer igång på riktigt snart  så man slipper fundera på om det ska komma regn dagen efter;)

snart är det måndag igen och då är det ny vecka.. tiden går så fort.på måndag byter jag vecka till v 35(34+0) inte långt kvar nu :) . snart har vi vår andra lilla prinsessa här:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0