ingen god morgon

2010-06-23 - 09:25:14

Är trött. otroligt jävla trött . jag SKA köpa en mörkläggningsrullgardin till vårt sovrum! . hade tänkt skita i det eftersom vi letar efter nytt hem och man vet ju inte om fönsterna är lika stora där.. Men nu är jag förbannat trött på att det är så ljust i sovrummet även om det är underbart att vakna å se att solen lyser.. Inte bara jag som vaknar utan en trött bella vaknar med. är vaken en stund när hon tillslut somnar om.. stackars.
Så nu ska jag göra ngt åt detta.. fås e om det hinns med i veckan eller om de blir nästa! . ska försöka komma på en annan lösning så länge;)

Har ont i huvudet just nu men det beror nog  på för lite sömn helt enkelt. ska ta en panodil å ett glas cola. Hoppas det funkar.
Sen ska jag ut å göra trafiken osäker;) . då är det övninskörning som gäller..
Men det ska nog gå bra. :)  har inte så mkt planer annars.. sova när jag kommer tillbaka kanske  å hoppas på att huvudvärken försvinner.. skulle ju vara pricken över i:et om jag fick migrän. brukar ju få det när jag sover lite/dåligt.



Just nu ser jag bara framemot nästa vecka.. då är det fler planer på schemat:) .
OCH
det är mindre än 40 dagar kvar tills lillfisen är beräknad:)

Postat av: Helen -BF 30 juli

tack, de hoppas jag med <3 hur är det med dej å magen då? hoppas ni får en underbar dag.

2010-06-23 - 10:26:58
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det ska jag göra :)

2010-06-23 - 11:54:29
URL: http://crazybarbiedoll.blogg.se/
Postat av: Helen -BF 30 juli

skönt, vädret är lika fantastiskt här :) Jo man måste få ta lite pauser och slappa lite extra mycket såhär i slutet av graviditeten :)

2010-06-23 - 11:55:03
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0