Måndag kväll:)

2010-06-28 - 22:05:07
God kväll :)
Nu sitter vi å kollr lite på film/tv. skönt med en lugn kväll. ska försöka lägga mig i tid idag med :) .
Har tit majskolvar å så ikväll. gott är det.. orkar nog inte se klart filmen så tänkte diska liteå så innan jag ska sova :)

Imon blir det till att ställa klockan igen.. Bella har ju dagis att passa.. tror hon kommer tycka det är super kul att komma dit igen :)
Jag tänkte ta fram lite kläder  till henne. så skönt å förbereda det dagen innan ifall hon skulle sova länge:)
brukar ju förbereda mina kläder dagen innan0 med, nu har jag ju inte så mkt att välja på längre dock, närm an intek ommer i ngt :P  ;)  haha

just nu har jag riktigt ont i ryggen. fast bara i vissa lägen eller så.. typ när jag reser mig å sånt.. Gud vad jag längtar tills vår lilla tjej är ute :) .

God natt allihopa:)



suck. tar nog längre tid än väntat innan vi får veta hur de blir.. men jag håller tummarna fortfarande :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0