Massa firande

2010-06-11 - 20:28:36
Jag är helt slut..
Varit fullt upp idag ..Först blev de förbi Moa när hon tog studenten.. var bara där när hon spran ut dock. bella hängde en nalle runt halsen å vi blommor :)
därefter åkte vi hem till bellas farmor å farfar.. Där vi firade bellas faster som tagit examen.
Vi kom hem typ halv 8 och då somnade bella som en stock_=). '
Jag är helt sjukt trött så ska försöka lägga mig i tid idag å inte fastna vid bloggdesignen ;)

Imon har vi inga planer. så blir en lugn dag.:) hoppas på bättre väder så vikan vara ute å leka..
annars får vi troa oss här hemma. Måla lite å så kanske:)


Ska se om jag fick några bra bilder innan batteriet dog..men någon ska jag nog hunnit ta på bella å sin fina kläning;)
Slänger upp dem i nästa inlägg;)

Jag vill.....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0