Onsdag kväll

2010-06-30 - 20:41:10
Nu sitter jag å slappar lite framför tvn.. går som vanligt inget bra så egentligen så står den bara på i onödan :P
hoppas det börjar något bra vid nio, men man ska väl inte hoppas för mkt ;)
Idag har vi inte gjort något alls egentligen. bara tagit det lugnt. jag har haft otroligt ont i ryggen tror jag sovit konstigt eller ngt. Hoppas det går över till imon för då ska jag tvätta.
ska även städa iordning här hemma imon så det är fint  när vi åker på fredag. skönt att komma hem tille tt nystädat hem :) .

tog ett bad innan idag , när jag låg där å läste lite så kände jag hur bebis började hicka :) så mysigt.
för tillfället känner jag hur hon trycker med sina små fötter. inte mkt men lite känns det.. sammandragningar lite till å från. Vill ha fredag nu så vi kan gå på ultraljudet. hoppas Bebis växt.. hoppas det är hon som gått upp de 500gram som jag gått upp sen sist:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0