Onsdag kväll

2010-06-16 - 20:14:23
God kväll :) .
nu har jag precis kollar på unga mödrar.. så nu har jag inget mer planerat för ikväll :P. ska nog lägga mig tidigt idag med.
Imon är det torsdag å jag har inga planer.. rätt skönt  å bara ta dagen som den kommer :)
Hade velat tvätta imon men fanns givetvis ingen tvättid.. så får tvätta på fredag ist :P . Gud vad skönt det hade varit med en egen tvättmaskin så man kan tvätta när man känner för det ;) . å inte behöva ta allt på en gång:P

Funderar på om jag ska lägga mig i ett bad en stund innan jag ska sova :P
Är redan trött men lite för tidigt att lägga sig än ;)

ser framemot fredag så säker därför tiden går så sakta ;) skönt att det är en ganska tidig tid ändå så man inte behöver gå å vänta så länge ;) .

Postat av: Pyttianna

Jag förstår precis vad du menar, skulle med vilja ha en egen tvättmaskin. Tänk vad smidigt det skulle vara. Tvättstugor kan ju vara lite creepy ibland också. :/



Hoppas att morgondagen går fort då så att det blir fredag så du får kika på sötnosen i magen. ;)

Kram

2010-06-17 - 00:05:05
URL: http://www.pyttianna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0