Övningskört

2010-06-29 - 16:00:24
Nu så har jag övningskört lite :) det gick bra.. startat i bakar å lite sånt..änns som det går bättre å bättre, men jag blir så himlans nervös när det står massa bilar bakom i korsningar å sånt ;) . men det är väl en vanesak.. jag är nöjd med dagens körning iaf ;) . ska se  om jag kan boka en körlektion snart. så de kan säga vad som är bra att börja träna på osv. :)

nu ska jag mysa ltie med min sessa.. ska se vad jag kan hitta på för mat till henne.. tror hon tyckerdet är lite jobbigt att äta nu när det är varm. så ska nog fixa någon kallare mat :).
efter maten ska vi ut å leka lite..  skönt att vara inne å komma ifrån solen lite med.:)


Nehe nu ska jag slappa en stund innan jag ska fixa mat :)


Postat av: ida

Tack :-) jag måste också börja övningsköra.. men det får vänta tills bebis kommit och man har tid till det.

2010-06-29 - 19:31:52
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0