seg

2010-06-28 - 11:42:48
jag är så otroligt gotte sugen . inte på godis eller så men typ bullar eller ngt.
dock tror jag inte vi har några kvar hemma..
mår illa ggör jag också, kanske behöver få i mig ngt.så ska koller lite å se vad som finns hemma. :)

Imon blir det till Tea iaf :) så då kommer massa nya bilder på valparna . de har nog blivit stora nu, de blir 5 veckor på torsdag..
Ska kolla om jag kan få plats med lite övningskörning i veckan också. men det ska jag nog lösa. ska gå ner i i tvättstugan å kolla tvättider snart med:)


nehe nu ska jag sätta mig i soffan igen:)

Postat av: Nikolina

Vi tror det blir en tjej =) Men man vet aldrig.



ah smart, det är svårt med namn =)

2010-06-28 - 16:59:05
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0