Snart så=)

2010-06-15 - 12:53:05
Nu ska jag snart hämta hem trollis. eller aa om 40 minuter :P
Har  bokat in alla tider hos bm nu.. 3 tider är det kvar innan bf sen bokade vi ett efter om jag går över tiden ;)
Får ha två vikarier eftersom hon går på semester nästa vecka :P men ska ha henne den 29 juli igen så får väl se om bebis är kvar i magen då:P . de är hon säkert ..

Idag har vi inte så mkt planer.. bara ta det lugnt.. få se om de händer något sen :P
Imon är det onsdag , dagis för bella åå vila för mig;)haha .

Nehe nu ska jag se om jag hittar något gott å mumsa på här hemma :P
Postat av: nathalie - gravid vecka 33

Söta valpar!:D

2010-06-15 - 15:33:13
URL: http://nathsstep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0