söndag kväll =)

2010-06-20 - 20:09:28
nu äer denna veckan snart slut å imorgon börjar en ny ..
Så jätte många planer för nästa vecka har jag inte men någon finns det :P
Imon ska jag nog träffa ida en sväng iaf sen på kvällen kommer moa:)
På tisdag är det dagsutflykt som gäller:) så hoppas ryggen är bättre då..
Torsdag så ska jag till läkaren.. mindre kul men ett måste :/ hoppas det går fort för sen dröjer dfet innan jag ska dit igen om allt ser bra ut då det vill säga:)
Sen är det lite småsaker som jag ska försöka hinna med å få gjort med .

Imon går jag även in i v 35:O helt sjukt vad tiden har gått fort.. 34+0 imon vilket betyder att det är 5 veckor och 6 dagar kvar till bf:) Undra om vår lilla tös kommer innan eller om hon tänkte jävlars å stanna länge;)?

Ikväll ska jag inte göra något speciellt iaf.. ska se om det går något bra  på tv anars blir det sängen tidigt :) funderar på att ta ett bad men så kanske ryggen blir lite bättre..

nehe nu ska jag kolla runt på internet en stund :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0