Svar på kommentar...

2010-06-15 - 18:30:03
Anonym om Gick toppen :):

Du hinner nog inte få det innan ungen kommer ut :/ Ska du köra på kör skola med? är det inte onödigt att köra nu innan ungen, eftersom sen har du inte tid att köra och då glömmer du ju alltt igen...:(


SVAR:  Vem har sagt att jag ska ha körkortet innan BEBIS kommer ut ?!?! Vadå inte tid att köra sen?  Jag har nog tid ska du se(har en pappa till mia barn också! ) . samt så tror jag inte att jag får minnesförlust för att jag får barn! .

Skriv ditt namn nästa gång du ska kommenterar.. Vet ju vem du är ändå.. IP nr ;)

Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Haha vilken dum en :P Trodde hon/han att du trodde du skulle hinna ta körkort på 1,5 månad eller? :P

2010-06-15 - 19:27:51
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/
Postat av: Edvinsmamma - snart tvåbarnsmamma ♥

Vilken kommentar. Kanske hon tror att i samma stund som bebis kommer ut så försvinner minnet? Hihi

Kram

2010-06-15 - 23:00:54
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Ida

Shit fatta inte varför folk bryr sig om du hinner ta ditt körkort eller inte, det är väl för fan upp till dig och föresten vem fan säger att du inte kan övningsköra när den kommer. Hon/ han ha ju en pappa för fan. Vilken dum jävel som ha komenterat asså.

UNGEN ? INGET JÄVLA TATTA BARN...... DET HETER BEBISEN ELLER BARNET.

Och en sista sak skriv posetiva saker eller varför enns komentera någons blogg som man redan är ovän med och tycker är dum i huvdet, eller a ungeför i alla fall.

PUS SANDRA <3

2010-06-17 - 09:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0