Tisdag kväll

2010-06-15 - 20:54:49

Nu är det kväll igen å jag tänkte nog sova snart.. vill vakna pigg å glad imon :)
å sjukt gotte seugen men har inget gott hemma.=(
Har tagit ett bad nyss iaf. skönt var det..

Imon har jag inga planer.. kanske dags att verkligen ta tag i städningen å sånt tråkigt.. kommer inte ihåg när jag hade tvättid heller.. Få se om jag kan få en på torsdag eller om jag får tvätta i helgen:P . annars får jag vänta till onsdag för på tisdag är jag ju iväg :).

undra om denna veckan kommer gå lika fort som alla andra... Idag har tiden gått så sjukt sakta. men de beror kanske på att jag varit otroligt trött. sen var vi hos bellas farmor åfarfar en sväng å när vi kom hem runt 6 så var bella världens gnälligaste.. hon somnade så fort hon la sig typ.. så trött var hon :P

kanske ligga i sängen å läsa en stund innan jag somnar för natten . det ärj u inte helt fel. :) eller så ska jag nog skriva förlossnings brevet som jag fick med migh em idag :P . sånt är kul för det inser man verkligen att det börja närma sig :) .

Nehe ska göra mig iordning nu :) . ha en fortsatt trevlig kväll . God nat


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0