Tisdag

2010-06-29 - 07:18:53
God morgon:)

jag vaknar sopm vanligt innan bella vaknade.. fast även hon gick upp ganska tidigt. (halv 7) .
jag är iaf pigg. får väl se hur länge de håller ;) haha ..
vädret ser ut att vara lika fint idag :) jag känner dock fortfarande av att jag brännt mig på ryggen så får smörja in där innan jag åker till öland:) . ska ju träffa min älskade hund idag :)saknar henne. hon har varit borta i6 veckor på lördag. tiden har gått fort men ska bli skönt att få hem henne igen=)

så sen kommer massa bilder på söta valpar ;)

ska se om jag kan övningsköra idag med ;) hade varit kul. hoppas det går bra idag emd isf.så otroligt kul när det går bra=)

nu ska jag kolla runt lite på internet innan vi ska äta frukost:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0