Fredag

2010-11-19 - 14:15:18
Nu tänkte jag passa på att uppdatera bloggen lite.har haft fullt upp.. Igår var det bowling som gällde..
Jag och moa fick lika mkt så vi två vann ;) . Därefter bar det av till skolan å äta middag ..Förrätten var verkligen inte god, för mkt getost så det växte i munnen.. Usch .. Fiskrätten var jätte god lite dåligt saltad bara..
Kötträtten var så där :P .. och efterrätten var inte heller god.
Vilicia var med under halva menyn sen blev  hon hämtad så jag täntke dricka vin till maten :) .
Det var en toppen kväll trots att maten inte var så bra.. Sällskapet var super . Vi ska göra om denna kvällen igen till våren men då ska vi äta när det är treor som lagar maten:)Hoppas de blir godare, om inte annat så är det väldigt trevligt ändå .. :)

Moa sov iaf över här till idag .. Trevligt, men vi la oss alldeles för sent. Imorse ¨å kom bella upp i sängen fick öppna ett packet å så, sen åkte bellis å pappsen till farfar för lite mysfrukost och massa bus.. Jag fick äran att fortsätta sova. TACK..
När de kom hem var det massa mys,, lunch osv. nu sover bella och vilicia så jag tänkte plocka iordning lite.. Kommer ju lite folk hit idag .. sen kommer syster å dem imon <3.

Ringde till kunskapsnavet idag.. efter massa dribbel nu ska jag äntligen få börja plugga.. inte den utbildningen jag ville men några ämnen som jag ändå hade behövt plugga.. så börjar med lite olika ämnen först...
Sen hoppas jag att den utbildningen jag skulle gått börjar igen till 2011.. då kommer jag börja med det då  :) .
För att sedan läsa vidare :) .


Oj nu blev det mkt.. Måste ta tag i allt här hemma nu. btw så flyttar vi om mindre än en vecka ;)





Isabelle<3 Vilicia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0