läggdags igen

2010-11-16 - 19:25:20
Nu är den den tiden på dygnet som är jobbigast förtillfället.. jag hoppas å ber att denna period är över snart...
Igår var bella vaken till tio.! Jag hoppas att hon ska somna tidigare... Hon har hållt på i 30 minuter än så länge.. Nyss sa jag att om hon inte ligger i sängen å försöker sova så tar jag pippi;) . än så länge liggerh on kvar men man ska väl inte ropa hurra än ;)
Låter kanske hemskt att "hota" om att ta hennes nalle men har försökt allt!

Jag hoppas iaf att hon somnar nu snart så ska jag försöka orka baka ... Skulle gjort det när hon var på dagis men idag har jag varit så jävla trött... men man får ju skylla sig själv när man sitter uppe halva nätterna;

Hoppas  ni har haft en bra dag :)



3 dagar kvar tills Bella fyller 2 år =)
Postat av: Carro

Ja, jag läste det på någon sida. Vi får hoppas att det

är så!

2010-11-16 - 20:52:31
URL: http://carrox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0