Lördag

2010-11-13 - 20:54:23
Idag har vi haft en ganska lugn dag...Jag fick lång sovmorgon,sedan gick jag till mamma en sväng och handlade på vägen hem .. Idag åt vi kalops, jätte länge sen jag åt det och första gången jag gjorde det själv ;)
Handlade även så jag kunde baka bullar..
Så idag har jag fåttl ite gjort.. ska rensa det sista på databordet idag eller imon.. sen ska jag bäörja packa ner dets om jag inte behöver använda med..
Nu håller jag på med bullarna.. de jäser just nu så snart är de klara :) . Så jävla tråkigt att baka bullar för det tar sån tid, så skönt att ha det gjort..
Sen ska det bakas massa annat med, fast de får bli en annan dag .. ska kolla vad som behövs handlas å så :)

Nehe ..nu ska jag fortsätta här henmma :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0