Måndag

2010-11-15 - 09:01:41

Måndag morgon och en ny vecka :) En vecka närmare flytten och nu är vi äntligen inne i den veckan som bella fyller år :)
Kommer nog bli en kalas vecka.. ska försöka hinna baka så mkt som möjligt så jag har det gjort..
Sen är det packning som gäller. På fredag fyller Bella två år! helt sjukt vad tiden går fort :)
Ska ringa lite samtal å så idag tänkte jag .. :)
Men nu väntar jag på frukosten,.,gott ska det bli med färska frallor å så , Bella ville ha ägg .. :P

Händer inte så mkt denna veckan om man inte räknar med packning å bak. eller jo juste.. Jag ska ut å äta med några gamla klasskompisar... Vi ska äta på vår gamla skola, fast först ska vi spela bowling.. 4 rätters meny blir det :) Så nu får även vilicia följa med tillskolan jag gick på.. bella har varit där mkt när jag gick där :P ..
Kommer bli super trevligt tror jag =)

Ha en bra dag

Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia ♥

Varför ska du ha med dig Vilicia ut? :) Hon ammar ju inte så då kan du ju passa på att roa dig utan barn :)

2010-11-15 - 12:10:11
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Ja, jag vet. Idag tänkte vi äta delikatess köttbullar för att det går fort att göra, men det gick inte för det innehöll mjölkprotein. Jag ska ändå prova nu i 1 vecka , sist provade jag fem dagar. Blir det bättre så ska jag prova med att dricka laktosfritt och se om det bara är laktos hon inte tål. Hoppas det för då har man ju iaf möjlighet att äta gosa såser till kött :)

2010-11-15 - 18:07:12
URL: http://carrox.blogg.se/
Postat av: Carro

Vi gjorde mjölkprotein och ägg allergi-test när hon var omkring 1 månad gammal, men det visade ingenting. Doc sa hon som gjorde testet att det ofta inte visar i så tidig ålder även om hon är allergisk. Förutom att ha ont i magen så har ont alltid kräkts mycket, nästan efter varje mål :( Min stackars lilla tjej <3

2010-11-15 - 18:26:32
URL: http://carrox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0