Måndag kväll

2010-11-15 - 19:46:58
Nu är det kväll igen .. Bella har inte somnat än.. det går mig på nerverna att lägga henne.. Just nu kör vi taktiken: lägg henne i sängen utan att prata med henne.
Hoppas hon ger sig snart å lägger sig som hon brukar :P haha

Jaha kvällen går iaf ut på att packa, ovanligt va ?
Känns som om jag inte gör ngt annat.. men skönt sen när det är gjort;)
Imon ska bella till dagis igen .. jag ska gå å handla tänkte jag , sen ska jag baka å packa ;) .
varenda dag ser typ likadan ut denna veckan ;) tråk

Nehe skriver kanske mer sen ;)
Postat av: Moa

Nee torsdag kommer bli så trevligt så ju :) <3

2010-11-15 - 22:29:04
URL: http://mittunderbaraliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0